Yaklaşık bir haftalık "Unschedule" tecrübemden sonra bu yöntemin işe yaradığını söyleyebilirim. En azından klasik planlayıcılar gibi gerçekleştiremeyince suçluluk duygusuna yol açmıyor. Zaten boş bırakıyorum tüm sütunları, çalışırsam en alta saat sayısını yazıp kendime aferin diyorum :)) Öte yandan 800 gün tamamlanmış durumda ve 365 gün hikaye oldu, farkındayım, ama hem moral bozmamak için hem de yeni bir hedef koymak için kendime sayacı tekrar başlatıcam. Bugün de ilk gün olsun, 100 günlük bir planım var, yaz aylarından istifade, hem de son döneme girmiş bulunmam hasebiyle Ekim'in ilk haftasına kadar büyük oranda bitmiş, en azından bitmese bile hocayla iletişime geçmiş oluyorum inşallah... Her hafta da bloga haftalık durumumu yazarak motivasyonumu canlı tutuyorum.
Başlamak bitirmenin yarısıdır!!